Copper Accompanying life

Collega worden bij Copper?

Wil jij meeschrijven aan het verhaal van Copper? Bied je met plezier een luisterend oor en maak je graag dromen waar met passend en duidelijk advies? Bekijk onze openstaande vacatures of solliciteer gerust spontaan.

Pexels fauxels 3183186

Accompanying life

Copper is een full-service compagnon die klanten bijstaat in de diverse fases van hun leven. Van de aankoop van een eerste woning, verzekeringen, vermogensbeheer tot pensioen en successie.

Openstaande vacatures

Financial Architecture

Call agent l In-house sales medewerker

De job in een notendop

Voor onze afdeling 'Financiële Architectuur' in Strombeek-Bever zijn we op zoek naar een nieuwe collega om ons team te versterken. Jij wordt de stem van het kantoor. Bij voorkeur werk je 4 tot 6 uur per dag.

  • Je maakt afspraken voor sales met bestaand cliënteel.
  • Je maakt afspraken bij prospecten op basis van scripts.
  • Varia: tevredenheidsenquêtes, uitnodigingen events ...
  • Je bent flexibel en ondersteunt je collega’s waar het kan.
Dit ben jij helemaal
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans.
  • Je hebt een aangename stem.
  • Je kan goed omgaan met stress, je kan de nodige prioriteiten stellen en pakt problemen aan.
  • Je bent sterk in organisatie en kan zelfstandig werken.
  • Je houdt van persoonlijk klantencontact en biedt maar al te graag een luisterend oor.
Wat bieden wij?
  • De gemoedelijke sfeer van een familiale onderneming, je wordt deel van een hecht team waar iedereen elkaar bijstaat.
  • Een gevarieerd takenpakket op maat met ondersteuning waar nodig.
  • Interne opleidingen en een individueel leertraject.
  • Een competitief en marktconform salaris in functie van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.

Copper Financial Management is al 25 jaar lang actief als makelaar en is door de jaren heenuitgegroeid tot een financiële planner met expertise in meerdere domeinen: wij ontzorgenonze klanten voor verzekeringen, pensioenplanning, successieplanning en helpen met vastgoed(beheer).

Interesse in de job?

Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be

Real Estate

Zelfstandig kantoorhouder

Waarom een vastgoedkantoor openen onder de vleugels van copper?

Bij Copper werken we met een unieke 361° aanpak voor onze klanten. Die bieden we ook aan voor zelfstandige kantoorhouders. Een vastgoedkantoor opstarten vraagt namelijk heel wat investeringen op vlak van IT en marketing om je netwerk uit te bouwen. Daar kruipt een hoop tijd, geld en energie in.

Copper ondersteunt je met professioneel advies van onze fiscale, financiële en verzekeringsspecialisten. Je kan bovendien gebruikmaken van onze IT-systemen en de diensten van onze marketingafdeling. Daarnaast krijg je toegang tot een resem financiële en extralegale voordelen die we onderhandelden met onze partners.

Zo schiet je meteen met een voorsprong uit de startblokken. En… je kan ook gebruik maken van onze expertise voor jouw klanten. Wij hebben alles in huis om hen te begeleiden bij belangrijke (financiële) beslissingen in hun leven.

Kortom: als partner ontzorgen we je tijdens de opstart en verdere uitbouw van je kantoor. Zo kan jij focussen op je core business als vastgoedmakelaar.

Wat heb je nodig?
  • Een BIV-nummer.
  • Ervaring in vastgoed is een troef.
  • Je beschikt over een gezonde dosis motivatie en werkt zelfstandig.
  • Je bent flexibel en ondernemend: 9 to 5 werken is niets voor jou.
  • Je hebt een stevige commerciële drive.
  • Je communiceert vlot en bent bereid om in team te werken.
  • Je weet hoe je met mensen moet omgaan in uiteenlopende situaties.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een zeer goede kennis Engels.
Copper - Accompanying Life

Stuur een mailtje naar jobs@copper.be en we nodigen je graag uit voor een persoonlijk gesprek.

Copper - Accompanying Life

Help jij ons hierbij? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Vastgoedmakelaar

De job in een notendop

De regio Brussel en Vlaamse noordrand heeft voor jou als vastgoedmakelaar geen geheimen. Je legt er contacten en bouwt je eigen vastgoedportefeuille uit. Je zal dan ook vaak op de baan te vinden zijn om bezoeken te begeleiden, intakegesprekken te voeren en om prospectie te doen. Telefonische prospectie schrikt je niet af, maar beschouw je als een uitdaging.

En wat met je administratie? En de marketing van je panden? Daar zorgen wij voor. Je werkt nauw samen met je collega’s van de backoffice en de marketingdienst. Zo heb jij meer tijd om je klanten te begeleiden. De ultieme beloning: koper en verkoper samenbrengen voor een geslaagde verkoopovereenkomst.

Dit ben jij helemaal
  • Je beschikt over een gezonde dosis motivatie en werkt zelfstanding.
  • Je bent flexibel en ondernemend: 9 to 5 werken is niets voor jou.
  • Je hebt een stevige commerciële drive
  • Je communiceert vlot en bent bereid om in team te werken.
  • Je weet hoe je met mensen moet omgaan in uiteenlopende situaties.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een zeer goede kennis Engels.
  • Je hebt een BIV-nummer.
Copper - Accompanying Life

Ben jij onze kandidaat? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Insurances

Advisor Risk & Pension

De job in een notendop

Je gaat aan de slag als consultant en je begeleidt verzekeringsklanten van A tot Z.

  • Je springt voor klanten in de bres want de klant is koning
  • Je maakt klanten actief warm voor ons dienstenaanbod
  • Je zorgt voor een ijzersterke opvolging van verzekeringsdossiers
  • Je bent een problemsolver en geraakt niet snel van slag, je zoekt steeds naar de beste oplossing voor de klant.
  • Je hebt interesse in de financiële wereld en schaaft je kennis hierin graag bij.
  • Je bent een volbloed researcher en marktonderzoek schrikt je niet af
Dit ben jij helemaal
  • Je drukt je vlot uit in het Frans en het Nederlands. Een basiskennis Engels is een troef.
  • Polyvalent is your middle name. Je kan vlot switchen tussen verschillende taken: je springt gemakkelijk van het ene dossier naar het andere zonder in te boeten op kwaliteit of je klantenrelaties
  • Je bent sterk in organisatie en kan zelfstandig werken
  • Je houdt van persoonlijk klantencontact en biedt maar al te graag een luisterend oor
  • Geduld is een schone zaak: je toont altijd begrip voor klanten, ook wanneer het druk is.
  • Je werkt graag in teamverband en helpt je collega’s waar nodig
  • Je bent joviaal en positief ingesteld
  • Afwachten staat niet in je woordenboek. Je neemt zelf initiatief en zoekt commerciële oplossingen waarmee je inspeelt op de behoeften van je klanten.
  • Een bachelor in financiën en verzekeringswezen of gelijkwaardig door ervaring is zeker een troef maar geen noodzaak.
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring in een administratieve functie
Wat bieden wij?
  • De gezellige sfeer van een kleine familiale onderneming
  • Een gevarieerd takenpakket
  • “On the job training” van de verschillende producten om zowel particuliere klanten als zelfstandigen verder te kunnen helpen
  • Opleidingsmogelijkheden, in functie van je gewenste specialisatie
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie en het bedrijf
  • Een competitief marktconform salaris in functie van je ervaring aangevuld met extralegale voordelen
Copper - Accompanying Life

Copper Financial Management is al 25 jaar lang actief als makelaar en is door de jaren heen
uitgegroeid tot een financiële planner met expertise in meerdere domeinen: wij ontzorgen
onze klanten voor verzekeringen, pensioenplanning, successieplanning en helpen met
vastgoed(beheer).

Ons doel is om onze klanten doorheen de diverse fases van hun leven te
kunnen begeleiden van A tot Z.

Help jij ons hierbij? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Syndic

Boekhouder

De job in een notendop

Voor onze syndicusafdeling in Strombeek-Bever zijn we op zoek naar nieuwe collega’s om ons team te versterken. Vastgoedbeheer is een uitdagende en gevarieerde job die heel wat administratieve en financiële kennis en competenties vereist. Dankzij onze jarenlange ervaring beheren en onderhouden we het vastgoed van onze klanten op een proactieve manier met oog voor een kwalitatieve dienstverlening.

  • Je neemt de boekhoudkundige kant van het gebouwenbeheer op zoals het boeken van de facturen, verwerken van de betalingsbestanden, uitbetaling van de schadevergoedingen, uitsturen van provisies, opvolging van de meterstandopnames (vb. Ista, Techem).
  • Je zorgt voor de boekhoudkundige opstart van de nieuwe gebouwen (beginbalans, provisies opvragen, overname/opstart rekeningen,…).
  • Je voert controle uit voor de facturatie van buitencontractuele prestaties.
  • Je past de rappelprocedure toe voor wanbetalers.
  • Ter voorbereiding van de algemene vergadering bereid je de afrekeningen voor.
  • Je geeft bijstand aan de rekeningcommissarissen.
  • Je biedt samen met je collega’s telefonische ondersteuning voor vragen over de boekhouding.
  • Je bent flexibel en ondersteunt je collega’s waar het kan.
Dit ben jij helemaal
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans.
  • Je werkt gestructureerd en je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je kan goed omgaan met stress, je kan de nodige prioriteiten stellen en pakt problemen aan.
  • Je maakt maximaal en correct gebruik van digitale tools.
  • Je behaalde bij voorkeur een relevante professionele bachelor of je hebt al enige ervaring in het beroep.
  • Je bent leergierig en je schrikt er niet voor terug om je voortdurend bij te scholen.
Wat bieden wij?
  • De gemoedelijke sfeer van een familiale onderneming, je wordt deel van een hecht team waar iedereen elkaar bijstaat.
  • Een gevarieerd takenpakket op maat met ondersteuning waar nodig.
  • Interne opleidingen en een individueel leertraject.
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie en ons bedrijf.
  • Een competitief en marktconform salaris in functie van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.
Copper - Accompanying Life

Help jij ons hierbij? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Administratief medewerker

De job in een notendop

Voor onze syndicusafdeling in Strombeek-Bever zijn we op zoek naar nieuwe collega’s om ons team te versterken. Vastgoedbeheer is een uitdagende en gevarieerde job die heel wat administratieve en financiële kennis en competenties vereist. Dankzij onze jarenlange ervaring beheren en onderhouden we het vastgoed van onze klanten op een proactieve manier met oog voor een kwalitatieve dienstverlening.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende vragen.
  • Je biedt, samen met je collega’s, telefonische ondersteuning aan klanten en leveranciers.
  • Je bent flexibel en houdt van de nodige afwisseling.
  • Je ondersteunt mee de boekhouding met het inboeken van facturen en andere taken. Ook voor de beheerders ben je een steunpilaar.
  • Je helpt je collega's waar nodig op administratief vlak (bv. bij het uitsturen van verslagen).
Dit ben jij helemaal
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je werkt gestructureerd en bewaart altijd het overzicht.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je kan goed omgaan met stress, je kan de nodige prioriteiten stellen en pakt problemen aan.
  • Je maakt maximaal en correct gebruik van digitale tools.
  • Je bent leergierig en je schrikt er niet voor terug om je voortdurend bij te scholen.
Wat bieden wij?
  • De gemoedelijke sfeer van een familiale onderneming, je wordt deel van een hecht team waar iedereen elkaar bijstaat.
  • Een gevarieerd takenpakket op maat met ondersteuning waar nodig.
  • Interne opleidingen en een individueel leertraject.
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie en ons bedrijf.
  • Een competitief en marktconform salaris in functie van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.
Copper - Accompanying Life

Help jij ons hierbij? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Property Manager

De job in een notendop

Als verantwoordelijke voor het beheer van een pakket gebouwen ben je betrokken bij alle domeinen van het beheer (administratief, financieel en technisch).

Communicatie met eigenaars en leveranciers is een belangrijk aandachtspunt bij een succesvolle beheerder. Op basis van de boekhouding van het laatste jaar en/of belangrijke toekomstige investeringen maak je de budgetten op voor de komende jaren. Je zorgt ervoor dat jouw gebouwen in goede staat blijven en sluit hiervoor de nodige contracten af. Je onderhandelingstalent zorgt ervoor dat dit aan de meest voordelige voorwaarden gebeurt.

Je bent het eerste aanspreekpunt van eigenaars en staat in voor het dagelijks beheer van het gebouw en het opvolgen van schade-dossiers.

In samenspraak met de raad van mede-eigenaars begeleid je jaarlijks een algemene
vergadering waarop je verantwoording aflegt over het beheer van het afgelopen jaar.

Dit ben jij helemaal
  • Je drukt je vlot uit in het Frans en het Nederlands
  • Je bent sterk in organisatie en kan zelfstandig werken
  • Je werkt graag in teamverband en helpt je collega’s waar nodig
  • Je bent enthousiast en positief
  • Je behaalde een professionele bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Bij voorkeur heb je al een eerste ervaring als syndicus achter de rug
Wat bieden wij?
  • De gemoedelijke sfeer van een familiale onderneming
  • Een gevarieerd takenpakket
  • Opleidingen zowel 'On the job' als door experten
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie en ons bedrijf
  • Een competitief marktconform salaris in functie van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
Copper - Accompanying Life

Help jij ons hierbij? Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be.

Niet meteen de job gevonden waar je van droomt?