Envie de rejoindre l’équipe de Copper ?
Voulez-vous contribuer à écrire l'histoire de Copper ? Vous prêtez avec plaisir une oreille attentive et vous aimez réaliser des rêves en délivrant des conseils clairs et appropriés ? Consultez nos offres d'emploi ou adressez-nous une candidature spontanée.
Offres d'emploi
Real Estate
Vastgoedmakelaar
De job in een notendop
De regio Brussel en Vlaamse noordrand heeft voor jou als vastgoedmakelaar geen geheimen. Je legt er contacten en bouwt je eigen vastgoedportefeuille uit. Je zal dan ook vaak op de baan te vinden zijn om bezoeken te begeleiden, intakegesprekken te voeren en om prospectie te doen. Telefonische prospectie schrikt je niet af, maar beschouw je als een uitdaging.
En wat met je administratie? En de marketing van je panden? Daar zorgen wij voor. Je werkt nauw samen met je collega’s van de backoffice en de marketingdienst. Zo heb jij meer tijd om je klanten te begeleiden. De ultieme beloning: koper en verkoper samenbrengen voor een geslaagde verkoopovereenkomst.
Dit ben jij helemaal
- Je beschikt over een gezonde dosis motivatie en werkt zelfstanding.
- Je bent flexibel en ondernemend: 9 to 5 werken is niets voor jou.
- Je hebt een stevige commerciële drive
- Je communiceert vlot en bent bereid om in team te werken.
- Je weet hoe je met mensen moet omgaan in uiteenlopende situaties.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een zeer goede kennis Engels.
- Je hebt een BIV-nummer.
Wat bieden wij?
- Een zeer aantrekkelijke verloning in functie van de gerealiseerde omzet.
- Een interessant pakket extralegale voordelen.
- Een ruime keuze aan relevante opleidingen.
- Een interessante uitdaging met mogelijkheden om door te groeien tot kantoorhouder.
- Een aangename werksfeer met prettig gestoorde collega’s.
Copper - Accompanying Life
Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be
Vastgoedmakelaar
De job in een notendop
De regio Brussel en Vlaamse noordrand heeft voor jou als vastgoedmakelaar geen geheimen. Je legt er contacten en bouwt je eigen vastgoedportefeuille uit. Je zal dan ook vaak op de baan te vinden zijn om bezoeken te begeleiden, intakegesprekken te voeren en om prospectie te doen. Telefonische prospectie schrikt je niet af, maar beschouw je als een uitdaging.
En wat met je administratie? En de marketing van je panden? Daar zorgen wij voor. Je werkt nauw samen met je collega’s van de backoffice en de marketingdienst. Zo heb jij meer tijd om je klanten te begeleiden. De ultieme beloning: koper en verkoper samenbrengen voor een geslaagde verkoopovereenkomst.
Dit ben jij helemaal
- Je beschikt over een gezonde dosis motivatie en werkt zelfstanding.
- Je bent flexibel en ondernemend: 9 to 5 werken is niets voor jou.
- Je hebt een stevige commerciële drive
- Je communiceert vlot en bent bereid om in team te werken.
- Je weet hoe je met mensen moet omgaan in uiteenlopende situaties.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een zeer goede kennis Engels.
- Je hebt een BIV-nummer.
Wat bieden wij?
- Een zeer aantrekkelijke verloning in functie van de gerealiseerde omzet.
- Een interessant pakket extralegale voordelen.
- Een ruime keuze aan relevante opleidingen.
- Een interessante uitdaging met mogelijkheden om door te groeien tot kantoorhouder.
- Een aangename werksfeer met prettig gestoorde collega’s.
Copper - Accompanying Life
Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be
Insurances
Advisor Risk & Pension
De job in een notendop
Je gaat aan de slag als consultant en je begeleidt verzekeringsklanten van A tot Z.
- Je springt voor klanten in de bres want de klant is koning
- Je maakt klanten actief warm voor ons dienstenaanbod
- Je zorgt voor een ijzersterke opvolging van verzekeringsdossiers
- Je bent een problemsolver en geraakt niet snel van slag, je zoekt steeds naar de beste oplossing voor de klant.
- Je hebt interesse in de financiële wereld en schaaft je kennis hierin graag bij.
- Je bent een volbloed researcher en marktonderzoek schrikt je niet af
Dit ben jij helemaal
- Je drukt je vlot uit in het Frans en het Nederlands. Een basiskennis Engels is een troef.
- Polyvalent is your middle name. Je kan vlot switchen tussen verschillende taken: je springt gemakkelijk van het ene dossier naar het andere zonder in te boeten op kwaliteit of je klantenrelaties
- Je bent sterk in organisatie en kan zelfstandig werken
- Je houdt van persoonlijk klantencontact en biedt maar al te graag een luisterend oor
- Geduld is een schone zaak: je toont altijd begrip voor klanten, ook wanneer het druk is.
- Je werkt graag in teamverband en helpt je collega’s waar nodig
- Je bent joviaal en positief ingesteld
- Afwachten staat niet in je woordenboek. Je neemt zelf initiatief en zoekt commerciële oplossingen waarmee je inspeelt op de behoeften van je klanten.
- Een bachelor in financiën en verzekeringswezen of gelijkwaardig door ervaring is zeker een troef maar geen noodzaak.
- Je hebt bij voorkeur al ervaring in een administratieve functie
Wat bieden wij?
- De gezellige sfeer van een kleine familiale onderneming
- Een gevarieerd takenpakket
- “On the job training” van de verschillende producten om zowel particuliere klanten als zelfstandigen verder te kunnen helpen
- Opleidingsmogelijkheden, in functie van je gewenste specialisatie
- Doorgroeimogelijkheden in je functie en het bedrijf
- Een competitief marktconform salaris in functie van je ervaring aangevuld met extralegale voordelen
Copper - In vertrouwen naar de toekomst
Copper Financial Management is al 25 jaar lang actief als makelaar en is door de jaren heen
uitgegroeid tot een financiële planner met expertise in meerdere domeinen: wij ontzorgen
onze klanten voor verzekeringen, pensioenplanning, successieplanning en helpen met
vastgoed(beheer).
Ons doel is om onze klanten doorheen de diverse fases van hun leven te
kunnen begeleiden van A tot Z.
Help jij ons hierbij?Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be
Syndic
Property Manager
De job in een notendop
Als verantwoordelijke voor het beheer van een pakket gebouwen ben je betrokken bij alle domeinen van het beheer (administratief, financieel en technisch).
Communicatie met eigenaars en leveranciers is een belangrijk aandachtspunt bij een succesvolle beheerder. Op basis van de boekhouding van het laatste jaar en/of belangrijke toekomstige investeringen maak je de budgetten op voor de komende jaren. Je zorgt ervoor dat jouw gebouwen in goede staat blijven en sluit hiervoor de nodige contracten af. Je onderhandelingstalent zorgt ervoor dat dit aan de meest voordelige voorwaarden gebeurt.
Je bent het eerste aanspreekpunt van eigenaars en staat in voor het dagelijks beheer van het gebouw en het opvolgen van schade-dossiers.
In samenspraak met de raad van mede-eigenaars begeleid je jaarlijks een algemene
vergadering waarop je verantwoording aflegt over het beheer van het afgelopen jaar.
Dit ben jij helemaal
- Je drukt je vlot uit in het Frans en het Nederlands
- Je bent sterk in organisatie en kan zelfstandig werken
- Je werkt graag in teamverband en helpt je collega’s waar nodig
- Je bent enthousiast en positief
- Je behaalde een professionele bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring
- Bij voorkeur heb je al een eerste ervaring als syndicus achter de rug
Wat bieden wij?
- De gemoedelijke sfeer van een familiale onderneming
- Een gevarieerd takenpakket
- Opleidingen zowel 'On the job' als door experten
- Doorgroeimogelijkheden in je functie en ons bedrijf
- Een competitief marktconform salaris in functie van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
Copper - Accompanying Life
Help jij ons hierbij?Stuur je CV en motivatie naar jobs@copper.be
Vous n'avez pas trouvé l'emploi de vos rêves ?